lördag 27 december 2008

Annandagen



Ni kommer inte tro vad jag gjorde kl nio på annandagen... Jo jag satt på tåget till sthlm! Herregud jag måste fortfarande varit full! Tanken var att få tag i en nyårsklänning på Top Shop som kostar 2200 kr. Lite väl dyrt för en klänning tycker jag men på hemmsidan var den nu nersatt halva priset så tänkte att då är den väl det i butiken också. Så fel jag hade... Köpte dock en annan klänning som inte riktigt var lika snygg men den fick duga.


Den är ju verkligen nyår men stjärnor på också!


Köpte skor också.. Såg på Mias blogg att hon köpt dom och dom var ju så snygga så jag var tvungen att ha dom. Annars tycker jag inte alls om att köpa lika som mina vänner eller när dom köper lika som mig. Men hon bor ju i London nu så jag gjorde ett undantag. :)



Från Friis & Company.


Nu ska jag laga mat och sen är det fest igen. Jag är fortfarande bakis sen juldagen och förkyld men det är Farnaz och Natalie som vill ut och dom har jag saknat så sjukt mycket så det ska bli riktigt kul!

Bilder från kvällen kommer imorrn!


*puss*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du gjorde helt rätt som högg det där skorna. De är helt perfekta! Och inte i närheten så dyra som gucci's ;)

puss!

Anonym sa...

Superfin klänning!

jannice lindell sa...

var köpte du klänningen? jag undrar om jag inte har sett något liknande förut men inte med band.. snygga skor också=)

Malin sa...

Klänningen är köpt på Top Shop! :)