måndag 22 december 2008

En helg...

Så vad har hänt sen sist?

Jo i fredags åkte jag och mötte upp Alex i sthlm.. Tanken var att jag skulle hitta den perfekta nyårsklänningen men det lyckades inte. Kunde iofs har tippat att det skulle bli så. Köpte en klänning men den sålde jag till min syster igår. Den kändes inte helt okej. Dagen avslutades med ost och vin framför en film i soffan.

Lördag: Upp tidigt och iväg till Ica Maxi med Alex och mamma. Köpte massa julmat och glögg. Det är så jädrans kul att storhandla tycker jag! Man bara lassar i och lassar i. Det finns ju verkligen allt! Inte som på våran Ica där vi bor. Booooring! Sen var det hem och kolla film och efter det klä granen. Sjukt snygg om jag får säga det själv! Visar en bild sen. Efter det blev det middag på Peppar Peppar. Löjrom till förrätt och köttbullar till varmrätt. Mums! Kan jag verkligen rekommendera!

Söndag: Blev en del shopping till oss själva på söndagen. Ett par assnygga stövlar köpte jag! Visar en bild senare... Vet inte om jag ska behålla dom dock. Får se. Sen blev det middag hos mamma och pappa. Gott!


På tal om nyår... Vi har ingen aning vad vi ska hitta på i år. Har några lösa förslag men inget som är säkert. Allt känns bara sådär. Jag funderar starkt på att bara ignorera att det är nyår i år. Eh det kan ju kanske bli lite svårt. Kanske ta in på ett hotell? Nej usch nyår är ett jävla skit! Hur som helst så ska jag försöka att inte tänka på det ett endaste dugg förs efter jul!

Inga kommentarer: