söndag 14 september 2008

We ♥ house

Mysigaste dagen igår! Jag och baby lagade god mat och drack ännu godare rödvin.. Satt och pratade och hade det trevligt. Hade kunnat suttit och pratat hela kvällen.

Men nu skulle vi till We ♥ house ist.. Det var nypremiär och den här gången håller klubben till på Gillet. Helt sjukt snygg och cool lokal! Har aldrig varit där förrut men jag gillade det verkligen. Stämningen var på topp också men det är den alltid på den klubben. Det ända dåliga på kvällen var att jag tappade bort mitt nya läppstift från YSL... Har så mycket läppglans och har aldrig tappat ett ända så köper man ett för 250 kr och just DET ska man ju såklart tappa bort!
Men äh, vad gör det om hundra år när allting kommer kring?

Alex spelade mest så jag hängde med Tessan, Sabbe och lite annat trevligt folk. Dom stängde två där vilket var perfekt för mig som inte orkar mycket mer än så nu för tiden (läs: gammal kärring) Efter det åkte vi raka vägen hem och deckade i våran underbara säng.

En riktigt bra kväll!


Kvällens kläder.. Robin tyckte jag såg ut som en sekreterare.. Det var bara glasögonen som saknades. :)



Varför anstränga sig liksom?


Dom hade laddat upp med sjukt mycket papper på toan iaf.


Yeah!


Gullungar!


Man kände sig jävligt brun brevid Sabbe







Inga kommentarer: