tisdag 9 september 2008

Jag är uttråkad idag

Det måste vara den värsta känslan.. Hatar verkligen att vara uttråkad. Men vissa dagar stämmer bara inte. Idag är vädret skit, det är kallt, riktigt lungt på jobbet, dom kunder som kommer in är 60+ och allmänt dryga, jag har jävla äckel mens som inte alls skulle kommit nu men bara för att jag glömmer ta mina p-piller i tid så dyker den upp direkt... Alltså jag kan gå vidare ett bra tag till. Jag tror att allt egentligen har med det sistnämnda att göra men ändå!

Jävla skit dag!

Det finns så mycket tankar i mitt huvud just nu om mitt framtida liv.. Eller om mitt och Alex framtida liv. Det finns en grej som snurrar runt runt i mitt huvud varje dag. En grej som skulle förändra livet ganska så rejält, en grej som Alex är mer än redo för men som jag fortfarande känner lite rädsla för... Ena dagen vill jag men andra dagen tvekar jag.

Önskar att jag bara kunde ta livet lite mer som det kommer.. Inte planera allt i mitt huvud hela tiden. Jag får huvudvärk av det här!

Men vissa saker måste man nog planera lite...

1 kommentar:

Fredrik Envier sa...

DO IT! Jag vet vad du tänker på!