torsdag 25 september 2008

Tjena






Sitter och kollar på "Vem kan slå Filip och Fredrik" nu... Alex åkte för en stund sen. Han spelar inatt. Det gjorde han igår också OCH imorgon också. Så jobbar han på dagen.. Hur orkar han? Fattar inte! Måste vara riktigt skoj att DJ:a ;) Eller bra betalt kanske :P

Nu är det helg för mig. Nice! Imorgon ska jag på stan en snabbis sen har jag fått order om att vara på plats hos en vän kl nio för förfest. Ska bli riktigt skoj! Ska dundra med lillstrumpa och det var inte igår ska jag säga er!

Men jag får inte dundra allt för mycket för på lördag ska jag ge mig iväg till sthlm och möta upp Alex så ska vi mysa hela dagen där. LÄNGTAR! Det var länge sen vi två hängde där nu.

Nu ska jag kolla på Blades of glory.. Hahaha börjar skratta redan nu!

See ya!

*kyss*

Inga kommentarer: