torsdag 4 september 2008

Torsdag


Var på banken imorse och gjorde lite ärenden. Blandannat så la jag in mina sparpengar på ett bra sparkonto där jag bara får ta ut pengar på 4 ggr om året. Bra där!

Efter det så blev det lite spontan shopping. Eller det blev ganska mycket spontan shopping.

Var in på Make up store och handlade underlagskräm, puder, rouge och två penslar. Älskar deras produkter och personalen där inne är alltid trevlig och hjälpsam. Det gillar vi!


Jag älskar den rosa penseln!

När jag var i sthlm förra veckan så shoppade jag lite smink från YSL. Så nu har jag verkligen bra smink i min sminkväska!




Hittade även dom finaste skorna inne på Bianco. Söta!




Har känt mig deppig och trött på den senare tiden så jag köpte på mig ett gäng vitaminer. Köpte sånna som ska vara bra för hår och naglar också. Mina naglar är kaos!


Köpte två par jeans också men har inte provat dom än så får se om dom passar.


Nu ska jag äta min chokladmuffin och dricka min favorit juice!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Missar ju eran inflyttining ikv :(
men jag får önska er all lycka i nya lyan! :)
Puss sötis!

Anonym sa...

Hejhej!

Jättemysig blogg du har! Vad är det för färger på dina produkter från make up store?

Kram Sara