onsdag 17 september 2008

Vad fan?

På senaste tiden så har jag vaknat några ggr av att Alex ligger och skrattar i sömnen... Det här är nåt som jag tycker är ganska crepy på nåt sätt. Jag trodde att jag vant mig nu men inatt... inatt skrattade han hysteriskt!

För det första så har jag alltid varit lite rädd för folk som pratar i sömnen.. Men att skratta i sömnen det känns lite skräckfilm på nåt sätt. Men det blir extra konstigt om skrattet går in i min dröm en stund innan jag vaknar. Av nån konstig anledning så tror jag alltid att det är mig han skrattar åt. Då blir jag irriterad ist. Vad fan ligger han och skrattar åt mig för?? Jag tror verkligen att det är så VARJE gång. Sen när jag vaknar på morgonen så fattar jag ju såklart att det inte var så och tycker hela grejjen är rätt så töntig bara.

Sen blir jag faktiskt lite avundsjuk att han har så jävla roligt i sin dröm! Jag har aldrig drömt nåt så kul att jag börjat skrattat :(

Inga kommentarer: