tisdag 16 september 2008

Hej vänner

Igår var jag så trött så jag kunde inte tänka... Knappt stå heller. Gick hem tidigare från jobbet och sov. Skönt! Idag är det mycket bättre! Har tagit en redbull nyss också så är lite hypad just nu. Också skönt!

Ikväll kommer Linda över och kollar Idol.. Alex D kommer kanske också och håller min man sällskap till fotbollen. Blir nog pizza till middag isf. Vet ni vad jag åt till lunch? Pizza! Haha vilken jävla tjockis man är! Måste bli skärpning nu känner jag... Blivit mycket skräpmat på sistonde. Inte mig emot men jag känner nästan hur hjärtattacken kryper sig på. ;) Synd att jag tycker sallad är ganska äckligt!


På torsdag är jag ledig och då ska jag shoppa höst och vinterjacka tänkte jag. Äntligen! Fryser ju ihjäl i skinnjackan nu. Brrr!

Vi hörs sen!

*KYSS*

Inga kommentarer: