lördag 20 september 2008

Lördag




Sorry att jag aldrig han blogga igår kväll. Men att jobba en hel dag med migrän och mensvärk och sen två glas rödvin efter det
= God natt!

Men det var en trevlig kväll ändå. Jag älskar att prata med min älskling. Man glömmer lätt det och dagarna bara svävar förbi och man fastnar framför tv:n en del. Det är trevligt att bara prata ibland.

Alex har dragit iväg till London nu.. Det går inte att beskriva hur glad jag är för hans skull. Förstå att åka till London och få spela på en av världens bästa klubbar! Måste vara en bra känsla för honom. ♥

Ikväll ska jag bara ta det lungt och rensa mina tankar lite. Bara njuta av att vara själv och inte behöva prata med nån. Först ska jag hem till mamma och pappa och äta middag och mysa med katten. Har saknat!

Återkommer ikväll!

*PUSS*

Inga kommentarer: