torsdag 11 september 2008

Torsdag


Sorry att jag inte bloggar så mycket just nu men det har helt enkelt inte funnits värst mycket att blogga om...

Igår var Alex D här och kollade fotboll. Vi åt pizza och drack öl. Nice! Som tur var så kom Linda förbi sen så jag slapp sitta och bli döv varje gång dom skriker till fotbollen. Vi gick in med godisskålen i sovrummet ist och kollade på Idol. Efter det kollade vi "Vem kan slå Filip och Fredrik?" Faktiskt så måste jag erkänna att det var rätt så kul. :)

Nu har jag precis betalat lite räkningar.. Lite sent att göra det kan man ju tycka, men jag är inte den som orkar göra sånt i tid. Tror ju på nåt sätt att dom kanske blir betalda av sig själva.. Det händer ju dock aldrig.

Nu ska jag leta upp nåt godis här hemma och kolla tv.

Imorgon är det fredag. Yes!

*PUSS*



4 kommentarer:

Anonym sa...

Hur trivs du i din nya frisyr?? Tycker du passar jättebra i den! Funderar själv på att klippa av mig håret. Kram!

Anonym sa...

Vad fin du vart i håret:)

Malin sa...

Tack söta ni!

Jag trivs ASBRA i min nya frisyr! Håret både är och ser mycket friskare ut nu. Mycket lättare för mig att få volym i håret nu när det är kortare också!

*kram*

Anonym sa...

men verkligen skitsnyggt:)