söndag 14 september 2008

Man vet aldrig när det kan ta slut...

Sitter i våran mörka lägenhet nu framför datorn... Det rinner lite tårar på mina kinder lite då och då ikväll. Jag vet inte varför men jag tycker det är skönt att gråta ibland.. Det har jag alltid tyckt. Behöver inte vara nån speciell anledning. Det rensar lite. Alex sover men jag kan inte. Har så ont i magen. Har haft det hela helgen. Är egentligen jätte trött men det snurrar tankar i mitt huvud igen. Alex förlorade en vän i helgen.. Det får mig att tänka att livet kan faktiskt ta slut precis när som helst. Varför planera framtiden så mycket för? Min vän Ida har en tatuering på armen där det står
Lev varje dag.

Det låter bra tycker jag.




Nu ska jag gå och lägga mig brevid den personen som betyder mest för mig här i livet.

*God natt*

Inga kommentarer: