måndag 8 februari 2010

Tusen tack!



Jag och Hugo vill passa på att tacka er för alla gratulationer och lyckoönskningar!

Ni är verkligen helt underbara! Blir helt rörd när jag läser

Jag lovar mer blogginlägg senare men just nu är det så mycket att lära sig. Amningen är ju inte det lättaste men som tur var finns dom underbara "BB-på väg". Dom skulle man gärna ha här varje dag :) Hon hade med sig en amningsnapp idag och efter det går allt mycket lättare. Och när man trodde brösten inte kunde bli större... ;)

Nej men livet är underbart helt enkelt och som jag sa till Alex:
Att vi inte gjort det här tidigare!

Det är ju nu livet börjar!

♥ Massa kramar ♥

4 kommentarer:

jannice lindell sa...

Visst är de härligt med barn?! :) Ni har en jättesöt son. Jag smälter när jag ser honom! Man är allt sugen på en till :) hihi

Denise Sandberg sa...

Hej! Dina axeldekorationer från Monki, snyggaste jag har sett! Skulle vara överlycklig om jag kunde köpa dem va dig, till samma pris såklart! Men förstår om du vill behålla, Med vänliga hälsningar Denise=)

imbi sa...

Fy fan vad roligt Malin!! Grattis, han ser helt perfekt ut :-).

Kramar! /Imbi

Retrospection sa...

How cute :)