lördag 27 februari 2010

Helg!

Förlåt att jag inte skrivit på ett tag nu.. Men det händer liksom inte så mycket just nu. Eller egentligen händer det väl rätt mycket. Hugo växer för varje dag. Han vägde 4480 och 56.5 lång sist vi var på koll. Stora killen! :)

Men när man väl får tid över framför datorn så fastnar jag bara på FB och andra bloggar. Men ska försöka att blogga lite mer från och med nu.

Igår hängde vi på Gränby Centrum med min pappa hela dagen. Hittade typ inget men trevligt ändå. Kul att komma ut lite och Gränby är faktiskt jäkligt skönt att hänga på när man har vagn. Tråkigt att affärerna inte är roligare bara.



Chillar i vagnen.


Sen blev det tacos och mys framför tv:n.

Nu kollar Alex och Hugo fotboll här hemma. Hugo verkar faktiskt gilla det. Tror det är roliga färger att kolla på och sen så MÅSTE han ju känna igen fotbollsljudet från när han låg i magen.

Tror Alex mamma skulle komma förbi med McDonalds mat till oss snart också. Mmmm!

Ikväll spelar ju Alex på Saluhallen... Det är sommartema med palmer, rosé och härlig sommarmusik. Verkligen ALLA jag känner ska dit. Jag är jävligt bitter att jag inte kan gå faktiskt. Kunde dom inte ha festen en månad senare ist? ;) Fast det känns riktigt konstigt att tänka på utgång... Jag har typ glömt bort hur man gör. Tror inte jag är riktigt redo för det än.
Jag drar iväg till mamma och pappa ist och myser framför Melodifestivalen med min söta lilla son :)


Satte på dom där axeldekorationerna från Monki på en skjorta från GinaTricot.

*KRAM PÅ ER*

2 kommentarer:

petra sa...

förstår att det måste kännas bittert :) men jag tror också att du ändå inte skulle kunna slappna av ute, inte ännu :)

jag kunde inte ens lämna robin förens han var nästan 1 år (lite väl faktiskt) fast nu 5 år senare är det inga promlem :P

jannice lindell sa...

vad fin du är!!! så söt lilla hugo 'är med :)