måndag 1 februari 2010

1 februari (BF+8)



Nä men skulle inte jag få en son i Januari?
Var hos barnmorskan idag iaf... Blev rejält plågad men fick reda på att livmodertappen hade lösts upp och hon fick in två fingrar. Men hon kom inte åt att känna honom så han är fortfarande ganska högt upp. Men fy vad ont det gjorde! Men det är ju knappast nån idé att klaga.. Det kommer ju bli värre! :) Hon trodde han vägde runt 3500g också.

Men det kändes helt okej faktiskt när vi gick därifrån.. Man är ju så less nu men hon gav oss lite hopp iaf! Kommer han inte den här veckan så har vi tid bokad för koll på sjukhuset på måndag. Sen efter det blir det igångsättning. Men det hoppas vi att vi slipper. Känner mig helt öm nu så det här kanske sätter igång nåt.

*hoppas*

6 kommentarer:

Elin sa...

Åh, din stackare, det är ju så himla obehagligt! Förhoppningsvis sätter det igång något :-) När de kollade min livmodertapp gick vattnet halvfem nästa morgon :-) Jag håller tummarna, lycka till!

Stop sa...

Alla hoppas med dig Malin! Jag väntar med spänning varje dag på information om att underverket har landat.

Man brukar ju säga att den som väntar... men nu har vi väntat länge nog! :-)

Unni sa...

Lilla du! Fy fasen så frustrerande att vänta så länge. Dock blir det ju en väldigt spännande läsning för oss som läser bloggen! hehe..

Du är världens sötaste blivande mor iaf!

Malin sa...

PUSS PÅ ER! <3

Anonym sa...

Vi alla vantar med spänning! puss o kram // Emma.G

Linda sa...

Hoppas hoppas hoppas lillen kommer snart och att du slipper bli igångsatt =) Men går det så långt att de blir igångsättning är de en lättnad ändå så man äntligen får träffa sin lilla skatt!!! (jag blev det)Lycka till massor!!!!