tisdag 2 februari 2010

Tisdag (BF+9)

Det hände inte så mycket mer sen i magen... Hade ont och så igår men imorse var det (tyvärr) bättre. Har varit på marknad med pappa och syster och då känner man massa hugg hela tiden men inge mer. Var dock helt slut när jag kom hem så jag somnade nån timme i sängen. Visste inte om det var morgon, kväll eller natt när jag vaknade. Helt borta.

Nu ska jag ta en lång och varm dusch (tänk om man hade badkar!), locka håret och måla naglarna.

***********************

8 kommentarer:

Helena sa...

Du är så himla vacker och har alltid så fina kläder! Älskar dagens kofta :)

Malin sa...

Men åh tack sötnos! *kram*

Anonym sa...

var är koftan ifrån?

Malin sa...

BikBok

Karin sa...

Superfin gumman!! Skulle också vilja ha koftan, och håller med Helena, du har alltid så himla fina kläder och smycken =)
Var har du köpt iphone skalet? De ser inte riktigt ut som de som finns på Apples hemsida, skulle också behöva skaffa mig ett. Kul med nån färg.
Var bor du och Alex förresten?
Puss och kram goding

Malin sa...

Vad snäll du är gumman! *glad*
Jag köpte skalet på Telenorbutiken här i Uppsala men lär ju finnas på alla deras butiker... Fanns massa fler färger också :)
Jag och Alex bor i Svartbäcken... Trivs asbra men lägenheten blir väl för liten snart ;)

STOR KRAM till dig gulle!

jannice lindell sa...

Riktigt fin du är som gravid!!! =) Nu tycker jag de är spännande å se när din lilla bebis kommer. Många kramar Jannice

Anonym sa...

Woowww NICE jacket...I like YOUR STYLE!!!!