lördag 13 februari 2010

Lördag...

Värst vad tiden går snabbt nu! Hugo är redan en vecka gammal... Det firades igår med fredagsmys, tapas och cider framför Let's dance. Hugo firade med mjölk och sömn :) Fredagen för en vecka sen mådde jag inte så bra direkt. Usch mår illa när jag tänker på det!

Men det är över och förbi nu och livet är underbart! Idag fick jag tex på mig mina jeans! Wiiiie! Okej jeansleggings iofs men ändå! Har ju bott i svarta tygleggings några månader nu så skönt att få klämma på sig nått annat :)


Lite mage har man kvar fortfarande men det blir mindre och mindre för varje dag. Känns lite läskigt faktiskt. Känns som något saknas.


Lilla grodan just nu

2 kommentarer:

Jennifer sa...

Nu blir jag riktigt avis;)
Min mage är som en hängande degklump (min son är 3veckor), hittar inga kläder jag kan ha alls. Trist!
Men nu blir jag riktigt inspirerad att ta mig i kragen å bli lika smal å fin som dig:)

kramar

Anonym sa...

ÅHH gud så fin ,det e 22 år sen för mig men jag minns det som igår!! kram til er alla en trogen äldre bloggläsare!!