söndag 7 februari 2010

Hugo ♥


Världens lyckligaste är vi!

"BB på väg" har precis varit här och visat oss massa bra saker. Speciellt hur man ammar. Inte det lättaste känner jag men det går bra. Förstår att det finns dom som ger upp men jag har bestämmt mig att det SKA gå :) Träna träna!

Har precis tagit en dusch så jag känner mig äntligen lite fräsch igen. Är väldigt öm och har ont överallt i kroppen men jag äter massa Alvedon så då känns det lite bättre iaf. Men det är svårt att gå just nu.

Ska skriva lite mer om förlossningen sen men jag måste få ordning på allt i huvudet först. Kommer egentligen inte ihåg speciellt mycket så Alex har fått berättat. Det var en jobbigare upplevelse än jag någonsin kunnat föreställa mig så jag har varit väldigt svag och säkert lite chockad... Men nu är det över och allt känns så jävla bra!!

Världens bästa grejj att få barn! :)

Nu vill nån ha mat här igen :)
PUSSOKRAM


18 kommentarer:

Elin sa...

Grattis, vad fin han är! :) Kul för dig och Millan att ni fick barn ganska nära varann, kul för Sixten och Hugo med förstås :)
Kram på dig från en annan mamma

Zitu sa...

Beautiful Baby!!!!:-)

Friday sa...

Åhh grattisgrattis vännen! Det här hade man inte kunna trott om oss för 2 år sen på Gotland ;)
Längtar till man får träffa er! Hör av dig när ni är "redo"
Puss o kraam!

Retrospection sa...

Dear Malin,
i follow you blog since months.
Now your lovely lilla babyboy is there and i want to congratulate to the birth of Hugo. (Really nice name.)

Wish you all the best.

Puss
Legri

Christina sa...

Oh soo cute:)

jannice lindell sa...

Så söt han är!!! Förstår om du är chockad. De är en upplevelse som man aldrig kan förstå sig på de dära med smärtan. Men duktig du var :) Han är jättefin. Stort grattis till er!!! Krasm

Anonym sa...

Vad FIN han är!! Så glad o lättad att allt gick bra, ja sen får du beratta om upplevelsen om hur det var att föda barn =)Jag är så lycklig för eran skull!! Hälsa till Alex massor! *puss* // Emma.G

Jess sa...

Stor grattis! Vilket liten sötnos ni fått!

Kram

Unni sa...

Gud så fint Malin! Grattis grattis!

Anne sa...

Åh, grattis till lillkillen! :)

Karin sa...

ÅH så underbaart! GRATTIS GRATTIS GRATTIS! :D Blir alldeles tårögd när jag blir påmind såhär igen av hur uunderbart fantastiskt det är att få barn!<3 ! Jag längtar verkligen efter tvåan. Ta hand om er så mkt nu! Det här är det bästa någonsin i livet! Njut så mkt som det bara går och ha inga måsten! Bara myyys och ha det så härligt med er nya familjemedlem och lär känna er lilla Hugo :D Det är så spännande.
Är så nyfiken på din förlossningsberättelse sen med, men stressa absolut inte med det för guds skull =) Hoppas allting gick bra goding! Puss och kramar på er!

Paz sa...

Grattis till din söta son. Visst är det en fantastisk känsla?
Njut som fan! Tiden går så fort. Ta vara på varje sekund.
Vänligen
EN anna blogg mamma =)
/Paz

Anonym sa...

GRATTIS MAMMA MALIN!!!!
Otroligt söt liten kille!!! kramar/ ida

Anonym sa...

Hej Malin
Grattis Grattis från oss på Combo Home.
Stora kramar till er alla tre.

Sabrin sa...

Grattis!!!
Antligen e han har!!! Onskar er all lycka... Sander massa varma pussar o kramar till er alla tre fran Hurghada. Ja har allt varit inne o kikat pa hur d har gatt har nere me!!!

Puss

karinsofia sa...

Åååå vad underbar han är, Malin! Helt perfekt! Förstår att ni är överlyckliga! Njuuuut som bara den! Visst är det helt fantastiskt, det absolut bästa som någonsin hänt! All lycka till er! Kram Karin

karinsofia sa...

Ååååå Malin, han är helt underbar! Så perfekt! Förstår att ni är överlyckliga! Njuuuut som bara den! Håller med dig, varför gjorde man inte det här tidigare? Det är det absolut bästa man kan vara med om! All lycka till er! Kramar Karin

Linda sa...

Stort grattis! Så fin han är och härligt att allt verkar ha gått bra!Amningen e tuff till en början men det ger sig tillslut ;)Jag fick oxå en sån amninskupa av bb på väg men hann aldrig börja använda den ordentligt för då gick de onda över :P Precis som att de härdas och läker om man kämpar på.
Kram