tisdag 31 mars 2009

Tisdag

Vilket underbart väder det var idag! Det var tom så fint väder så jag köpte utemöbler till våran balkong. Så sommaren du kan komma NU! Kommer bli skitsnyggt! Konstrotting, en soffa, ett bord och två fotöljer. Nice! Hello rosékvällar hos oss!

Annars känns det sådär idag faktiskt. Är fortfarande så jäkla trött! Men värst är min rygg just nu. Den är helt öm som om nån har slagit på den. Har haft det i några dagar nu. Det gör så ont!

Nää ikväll ska jag hem, tvätta bort allt smink, borsta tänderna och lägga mig i sängen och titta på Desperate Housewifes. Sen ska jag sova direkt efter!
Sen är det jobb imorgon, packa på torsdag och London på fredag!
Livet kunde vara värre faktiskt.

***

3 kommentarer:

Unknown sa...

Tessan sa...

rosé kvällar *drömer mig bort*

Emma.G sa...

Oh rosekvällar =)Ha de galet kul i London =)Hoppas ryggen blir bättre snart.. *puss*