måndag 9 mars 2009

Äntligen



Jag har tänkt på dom här byxorna länge nu. Jag köpte dom för kanske 5 år sen på Levis och har knappt använt dom. Men nu är dom ju mer rätt än någonsin! Jag tog äntligen mod till mig och gick ner i källaren och letade fram dom.

Hittade en hel del andra kläder där nere som jag helt glömt bort. Nån gång när jag har riktigt RIKTIGT tråkigt och kanske lite hjälp från Alex så ska jag ta tag i alla kläder jag äger och sortera ut det som ska slängas. Eller ges bort. Vill inte bli som min mamma som bara spar och spar och spar och spar.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha va roligt.. Jag var ner i förrådet förra veckan och tog upp några jeans, bl.a ett par lastgamla blå slitna Levis som knappt är använda.. Måste ju erkänna att dom va liite tajta att få igen :) Puss på dig!