söndag 1 mars 2009

Saturdaynight

Ida ringde igår och var sugen på att gå ut.. Det var ju jag med så jag åkte hem till henne och hennes pojkvän så drack vi redbull/vodka, åt goda snittar som hennes kille gjort och kollade melodifestivalen. Jätte trevligt!

Sen åkte vi vidare ner till Gillet. Var rätt lungt där men det var trevligt ändå. Ida och Danne gick vidare så Emma kom och höll mig sällskap ist. Sötungen har ju kommit hem en stund från Dubai nu! Så kul att träffa henne igår!
Vi drack goda drinkar och shots men när dom stängde kl två så kände jag att det fick vara nog. Jag och Alex drog hem och åt korv med bröd ist. Gott!

Det var en riktigt rolig kväll!






























2 kommentarer:

Anonym sa...

Ohh jag hade sa kul igar!puss gumman

Anonym sa...

Du var mig allt en vacker kvinna.