lördag 28 mars 2009

Sminkskola

Nää det är ingen sminkskola direkt men det var en tjej som undrade förrut om jag inte kunde visa hur jag sminkar mig. Förlåt för att du fått väntat så länge men
bättre sent än aldrig! Right?


Mina produkter


Först mineral foundation från id

Sen täcker jag mörka ringar under ögonen med touche éclat från YSL


Efter det lägger jag ett lager med solpuder från Nouba #52
och avslutar med rouge från Make Up Store



Sen lägger jag ett lager med ljus ögonskugga över hela ögonlocket upp till ögonbrynen. Lägger sen på en mörk ögonskugga på ögonlocket och slutligen lite svart ögonskugga vid ögonfransarna.


På med lite mascara


På med lösögonfransarna som jag också har lite mascara på


voila!

4 kommentarer:

FashionMonger sa...

ahh perfect concealer!
your eyes looking great!

Anonym sa...

Jaa bättre sent än aldrig :)
Jättekul med sminktips, tack ska du ha! Trevlig kväll :)

Anonym sa...

vart köper du dina lösögonfransar?

Anonym sa...

vart köper du dina lösögonfransar?