söndag 15 mars 2009

En lördag med tjejerna!

Alltså det var så kul igår! Det skvallrades, det tjattrades, det skrattades, det dansades och det dracks! Gud vad jag gillar er tjejer!

Efter vi druckigt en hel del frozens här hemma så åkte vi iväg till Gillet där Don Tomaso spelade. Alex var där också och festade med vänner. Vi drog oss vidare till BJ sen och det var ju ett tag sen jag var där nu. Har inte ens sett stället sen dom gjorde om. Men det var riktigt snyggt!

Och! Jag var ute ändå till stägning igår.. Det händer fan aldrig nu för tiden. Då har jag haft kul!




















THE shoes I could kill for!
















Skorna jag fick av Mia.
Tack så jätte mycket sötnos! ♥


Idag har det inte hänt mycket direkt. Jag blev så full igår! Ni ser ju själva att det dracks en del. Jisses!

TOTALLY WORTH IT!

Tack tjejer!


Det blev en promenad iaf! Till och från McDonalds. Såklart! Fick söta små presenter igår av sötnosarna i form av godis. Kunde inte blivit bättre! Ska genast göra mitt bästa för att dom ska ta slut.

*PUSS*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fin klänning? Vart har du hittat den? Eller är det kjol och topp?

Grymt fint iaf!!!

Malin sa...

Åh tack! Det är en gammal klänning från Gina Tricot. Jag satt över en nitväst och några nitbälten så blev den som ny :)

Anonym sa...

Tack själv!
Fan så kul vi hade! :)

Puss!