måndag 16 mars 2009

Lovely monday?



Ge mig!

Idag har jag nått ny nivå av trötthet. Jisses jag ramlar ju ihop snart! Allt jag kan tänka på är mjukisbyxor, mjuka kuddar, fluffiga kattungar (efter jag såg bilden) och min säng! Här har man varit ledig i 3 dagar och kommer tillbaks som en zombi. Det är fan inte okej!

Men oj vilken helg jag har haft! I fredags gjorde jag den godaste pizzan jag ätit! Det var helt fantastiskt och Alex dog typ. Jag älskar att laga mat till Alex som han gillar sådär mycket! Då blir jag glad!

Sen var det ju inte helt fel att ha ett mysigt hemmaspa på lördagen. Följt av det roligaste utgången på länge! Tack igen tjejer!

Och som avslut på den fantastiska helgen.. En söndag där det ända jag orkade var att ta mig till McDonalds och sen hem igen.

Såg förresten en sån bra film i söndags.
Gran torino
Se den!

*snyft*


Nu ska jag till affären och köpa redbull.
Mmmm!


*PUSS*

Inga kommentarer: