tisdag 17 mars 2009

Snygg eller ful?

Jag och Alex började prata om Niki Belucci igår. Jag sa att jag tycker hon är ful och Alex höll inte alls med. Han tycker hon är skitsnygg. Han hävdade också att han aldrig träffat nån som tycker hon är ful. Jag blev så jäkla förvånad!

Jag har sett henne på nån reklambild förrut och tyckte hon såg helt okej ut. Sen när jag fick se bilderna på henne på stureplan.se från när hon var här i Sverige i oktober förra året blev jag så besviken. Vad hände liksom? Nä jag tycker hon ska sälja sin diamant topp/halsband/grejj och lägga pengarna på en frisör, make up artist och en stylist. Köpa sig ett par riktiga ögonbryn kan hon kanske också göra när hon ändå håller på. ;)

Men det kanske inte är nån som kollar någon annanstans än på brösten?




Bilder från stureplan.se

Grejjen är ju den att hon får ju självklart se ut precis som hon vill. Absolut! Det var bara det att Alex absolut inte kunde förstå att jag inte tyckte hon var snygg och att han aldrig hört det förrut som förvånade mig!

Vad tycker ni?

Snygg eller ful?

9 kommentarer:

Unknown sa...

Googla "Niki Belucci" och klicka på "Bilder" får du upp följande:
http://images.google.se/images?q=niki%20belucci&oe=utf-8&rls=org.mozilla:sv-SE:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=sv&tab=wi

De bilder som du hänvisar till i bloggen kan jag dock hålla med om är bland de fulaste jag sett på henne haha.

Vårt samtal om utifall fröken Belucci var snygg eller ful igår grundade sig på att jag tyckte att du hade en felvänd och sexistisk syn på tjejer som spelade skivor och tog henne och hennes utseende som exempel, inget annat.

Ska bli spännande att se hur denna omröstning slutar ;)

Puss

Malin sa...

Hahaha! Va? Du nämnde inget om det igår att du tycker jag har en felvänd och sexistisk syn på tjejer som spelar skivor. Okej jag tycker det är skitcoolt och jävligt sexigt med kvinliga dj:s. Men med tanke på hur manliga dj:s ser ut så who can blame me? ;)

Och som sagt dom enda bilderna jag sett på henne är nån reklambild och dom från stureplan.se och där ser det ju inte ut som något att hänga i granen direkt! Men hon har kanske varit snygg förrut, vad vet jag?

Unknown sa...

Alla killar som spelar skivor är iaf skitsnygga! :)

Anonym sa...

förstår inte varför man måste vara halvnaken när man ska spela skivor? Hehe..Måste vara därför killarna gillar henne ;)Nej skämt åsido, jag tycker inte hon är varken snygg eller ful, hon är ingen speciell (vilket kanske eg är värre..)Hon ser ganska alldaglig ut tycker jag!

Anonym sa...

Allvarligt talat, är detta något att blogga om? Hurvida Niki Belucci är ful el snygg?

Malin sa...

Allvarligt talat så är detta absolut inte nåt att blogga om. Men detta är inte ett allvarligt inlägg alls! :)

Josefin sa...

Jag tycker hon ser väldigt alldaglig ut,här i af...men ska googla och se de andra bilderna.Jag tror definitivt att man tycker hon blir snyggare tack vare att hon just e dj och står halvnaken..det blir ju lite coolt liksom.Tror inte man skulle vända sig om på gatan om hon gick påklädd bara på stan typ men som sagt...vem e jag som svullen gravid att döma....haha!Puss till er...

Anonym sa...

Vi kan nog vara överens om att hon inte
är i närheten av den skönhet du är!!!

/ R

Anonym sa...

Ledsen Malin, men jag är helt på "killar som gillar halvnakna tjejer"s sida. Hon är ju hur het som helst! Woff!

//Alfa-hanen Helle