söndag 8 februari 2009

Söndag


Snodde t-shirt av Alex idag. I love it!


Så idag när alla andra varit hemma och latat sig så har man jobbat. Skönt som attan att inte vara bakis!

Har stängt in mig i sovrummet nu. Alex kollar fotboll. SÅ JÄVLA TRÅKIGT! Ursäkta mig men ibland hatar jag verkligen fotboll! Snodde med mig godisskålen in hit så det känns okej ändå. Ska ta en dusch nu och raka mig och måla tånaglarna och smörja in mig i nån mumsig bodylotion. Ja fira att mensen är över helt enkelt! Haha! Nu ska jag bli fräsch! ;)

Hoppas ni får en mysig söndagskväll raringar!

*puss*


2 kommentarer:

Gassan Jaber sa...

Fotboll är inte tråkigt.. Sluuuuta!!

Anonym sa...

Mitt x var också fotbollsfantast men jag började faktiskt också gilla det.. finns inget mysigare än att somna till fotboll på tv.