söndag 8 februari 2009

Alla hjärtans dag

Överallt ser man prylar att köpa till sin älskling på alla hjärtans dag.. Men det är bara saker att köpa till oss tjejer. Jag skulle bli överlycklig om jag fick en söt nallebjörn eller en bukett blommor. Men det känns inte riktigt som man kan ge sånt till sin pojkvän.. Man kan ju mysa till det med middag och så men man vill ju gärna ge nått. Nått symboliskt bara. Har nån av er nått bra tips på saker man kan ge till sin pojkvän? Dela för sjutton med er isf! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Köp en cool eller snygg nyckelring... Bara något symboliskt men praktiskt.

Anonym sa...

Köp "kärlekscheckar" på Gallerix!! på checkarna står tex "en kärleksmiddag" eller något liknande å då fixar du en härlig middag till din älskade:) Låter fjantigt kanske men ändå ganska gulligt å mysigt tycker jag. Hoppas du kommer fram till nåt bra!/nenne

Anonym sa...

Jag ska ge min kille en bok där jag ska skriva ner varför jag älskar honom, alla de små (och stora) saker som gör att det är han jag alltid vill vara tillsammans med. Tycker alltid att det är roligast att ge personliga presenter som jag lagt ner tid på. Dessutom är det otroligt bra att påminna både sig själv, och sin kära, om varför det faktiskt är Ni.