torsdag 19 februari 2009

En ledig tordag...

Blev ju en del alkohol igår plus riktigt dålig sömn med mardrömmar och skit. Klockan ringde vid nio då var det bara att gå upp och åka till stan för att färga håret på min syster. Min andra syster var där också så vi köpte med oss McDonalds upp och goffade. Det var skönt när man kände sig bakis och trött! Behöver jag nämna att jag svepte Colan på en halv sekund? Mmmmmm!

Efter det åkte jag hem och städade. Och städade...och städade. Våran diskmaskin har pajjat plus att det läcker nu när man spolar vatten i köket. Så jag fick diska i badrummet! Det är fan inte okej. Men men nya diskmaskinen kommer imorrn. Skönt! Sen har jag dammtorkat och dammsugit och putsat speglar och moppat golvet.

Det doftar underbart i lägenheten nu. Men jag är trött! Och hungrig! Baby kommer hem med pizza snart (nyttig dag jag vet men allt för att slippa disk...eller?) och det ska bli underbart! Men nu måste jag lägga mig i soffan och vila ögonen..en..liten..liten..........stund...
Zzzzzzzz

1 kommentar:

Tessan sa...

hej söt du har en utmaning hos mig ;)