tisdag 17 februari 2009

Men hallå!

Varför ska det gå sånna där "det gör så jävla ont att föda barn"-program på tv hela tiden för? Vill folk verkligen se sånt? Ärligt talat alltså vill dom det? Det får mig att vilja sluka en karta p-piller och beställa en säck kondomer på nätet på en gång! Fy fan! Nää sånt där vill jag inte veta förs jag väl ligger där och skriker och det inte finns nån väg ut. Så det så!


På tal om nåt helt annat så ska jag träffa En vän imorrn efter jobbet som jag inte träffat på länge nu. Jag kommer liksom inte ens ihåg när det var sist.
Ska bli kul!

Nu ska jag nog gå och lägga mig.

*god natt*

1 kommentar:

Anonym sa...

att föda barn är LÄTT det häftigaste jag gjort!! sån jävla känsla... sug i dej luistgas så har du en skön stund medans du ligger i din dvala! UNDERBART att vara med om!