lördag 7 februari 2009

En fredag...


Var ju iväg på mässa igår. Det var riktigt kul! Är ju där varje år men den här gången var extra kul. Kanske var all extra vin som dracks som gjorde det. Dom ska ju prompt bjuda på dricka överallt och jag ska ju prompt tacka ja också!

Jag och pappa åkte iväg till skybar efter mässan och mötte upp Alex och efter ett tag kom mamma också. Drack några drinkar och hade det trevligt. Sen drog jag och Alex till tåget och åkte hem. Stannade på Ica först och handlade. Man ska inte handla när man är lite på sniskan. Det blev en konstig middag. Jag gjorde ordning nån slags löjromstallrik med vitlöksbröd till. Stank ju fint efter det! Aja handlade duktigt med snask iaf!













Nu är det Melodifestivalen som gäller. Är inte så mycket för det här egentligen men tänkte att jag skulle ge det en chans detta år. Får se hur länge jag orkar. Men det är faktiskt helt okej so far. Väldigt bra programledare!

*puss*

Inga kommentarer: