fredag 27 februari 2009

En fredag i sthlm...

Idag har jag varit i sthlm och myst med Alex hela dagen. Han spelade där igår så jag mötte upp honom på stationen idag. Är helt slut nu och mina fötter värker!! Men det är ju som vanligt efter man varit där. Jag hittade så mycket jag ville ha men allt jag tänkte var: London för fan! LONDON!

Men lite shopping blev det iaf! I vårens alla färger!
Eller inte...



Idag såg jag ut såhär


Alex var trött


Jag var törstig


Det är ett måste att besöka Friday's!


Nya skinnhandskar


Jeans: Gina Tricot (vet inte om jag ska behålla dom. Tycker slitningen var sådär.
Har ett par svarta jeans hemma som jag kanske kan slita sönder ist)


Skärp: Gina Tricot


Tröja: Top Shop



Lila ljus och svarta ljusfat: Inn & Finn Sthlm


När vi sitter på tåget hem så kommer vi på att vi glömt Alex skivor i ett sånt där skåp på stationen i sthlm så det var bara för han att åka tillbaks. Så drygt! Ska möta upp honom snart på affären så ska vi handla mat och sen är det Let's Dance och soffan som gäller resten av kvällen!

*PUSS*

Inga kommentarer: