söndag 30 november 2008

Utgång

Förfest hemma hos mig. Satt och pratade massa så klockan blev halv ett innan vi kom ut.




Åkte ner till Teatern. Riktigt kul att träffa alla. Var ju länge sen nu. Speciellt Roger. Saknat honom! Vi bestämde vi skulle mysa i veckan. Ska bli kul!

Måste säga att det är helt sjukt vilken "kändis" han blivit här i stan nu. Hela Teatern var ju typ en kö till hans bord. Sjukt trångt att stå där. Kände igen typ 5% av folket där också så vi lät dom trängas i fred och drog till BJ ist.



The King



På BJ har jag inte varit sen.... Ja jag kommer inte ens ihåg när det var sist. Det var kul iaf! Träffade Kaveh och det var riktigt kul! Stod och hängde med honom i baren så tiden bara rann iväg och helt plötsligt stängde dom. Jag kan säga såhär.. Det var läääänge sen jag var ute till stägning. Blev sjukt stolt över mig själv där en stund :) Jag och Tessan drog till Gyros och delade på en extra stor gyrostallrik. Mums!



Utgången var dock inge bra för min förkylning... Det får jag ta igen idag. Men vad gör det om hundra år? Nu sitter jag och väntar på att mamma ska ringa och bjuda över mig på middag ikväll. Det har jag iofs hittat på själv så det är ju lite oklart om hon kommer ringa. Jag får ringa och hinta lite :)
*puss*

Inga kommentarer: