söndag 30 november 2008

En kväll hos Emma...

Hade en fantastisk kväll igår! Den började med middag hemma hos Emmas familj. En helt otrolig villa! Maten var verkligen jättegod. Emma bor i Dubai annars och eftersom hon fyllt år under tiden hon varit borta så fick hon presenter också. Söt som hon är så hade hon köpt till mig med eftersom jag också fyllt år.

Vid halv tolv åkte vi in till Gillet och dansade av oss en del. Tjejerna skulle vidare till Platina sen men jag orkade inte. Kärring som man är! Grejjen var den att jag har nån väldigt irriterande rethosta och det kändes sådär att stå och hosta folk i öronen ute på krogen.

Å så lite bilder:


The outfit. Älskar strumpbyxorna!


Middagsbordet






sötnosen Ruby











Våran present till Emma



Min present från Emma. I like!


Den obligatoriska bilden






Skål!




Tack sötaste Emma för igår!






5 kommentarer:

Anonym sa...

Måste fråga var du köpt din kjol, snygg å sjukt sexig e den!!/ nenne

Malin sa...

Ja visst är den het! :) Jag köpte den på H&M. Sist jag kollade så fans den kvar. Finns även i mörkblå.

Kram

Anonym sa...

Tack själv fina!

Anonym sa...

Hej! Får man fråga vart du köpt strumbyxorna? Hur söta som helst!

Malin sa...

Klart man får! :) Dom är köpta på Lindex. I love them!

Kram