fredag 7 november 2008

Äntligen fredag!

Har tagit en långdusch nu och sen smörjt in hela kroppen med min nya lotion som jag fick av Ida i födelsedagspresent. Luktar jättegott!



Igår var jag hos Annso och åt mat och kladdkaka efter jobbet. Therese W var där också.. Mys pys var det!
Jag har beslutångest inför ikväll.. Vet inte om jag ska ut eller om jag ska vara hemma och mysa i soffan och kolla Idol. Det lutar åt det sista men vi får se!

Ska ner på stan nu och möta Tessan W och strosa lite. Boka frisörtid och kanske köpa en bok.

Har bestämt mig för ett litet test.. Ska från och med idag sluta läsa min pojkväns blogg i en månad. Vill veta att jag inte vet vad han har för sig och hur han tänker bara genom att jag läser hans blogg. Alltså det är inte så att vi inte pratar med varandra men ibland så undrar jag om det blir mindre prat bara för att man använder bloggen ibland för att uttrycka sig. Vi får se!

Ops måste gå nu!

*puss*

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅHH MAAAALIN, KOM UUT IKVÄÄÄLL!!