fredag 21 november 2008

Fredag


Då var det äntligen helg då! Fast vad spelar det för roll egentligen när jag ändå inte har nåt skoj inplanerat? Äh det är skönt ändå! Idag är både jag och Alex hemma. Jag är ledig och han är hemma sjuk. Typ. Det är mysigt men det dumma är bara att jag blir såååå rastlös! Alex kan ligga i samma ställning i soffan en hel dag utan att röra på sig. Det kan inte jag. Blir ännu mer rastlös av att se honom göra ingenting.

Men jag har gjort nåt vettigt idag iaf. Jag har plockat lite i lägenheten. Har äntligen tagit tag i vårat skåp där vi tryckt in tomma glas och pantflaskor. Så nu är det tomt och bara väntar på att fyllas på igen. Tar väl inte allt för lång tid skulle jag tippa ;)

Slängt i lite tvätt har jag också gjort. Skönt att få rena kläder.

Planen var att fixa tacos och kladdkaka till ikväll men jag tappade totalt lusten till det nyss. Får se vad som händer. En utgång kanske? Nee jag jobbar imorrn. Extra. Pluspoäng på det. Men efter det vill jag hitta på nåt skoj. Så om nån av mina vänner läser det här så hör av dig om du vill leka imorrn! :)


pusspuss

Vårat husdjur Renis njuter av sin nya röda matta.
Han är av plast så Alex är inte allergisk mot han.

Inga kommentarer: