söndag 30 november 2008

Pyssel!


Nu har jag varit hemma sjuk i två dagar. Rätt skönt men ändå ganska trisst. Vad gör man då? Jo man pysslar!

Vi köpte en byrå till sovrummet i måndags (äntligen) och vi vill ha lite ramar på den i gammal stil i silver. Gick faktiskt in på Myrornas och hittade massa fina ramar. Köpte en stor i brunt som hade rätt form men fel färg så jag målade om den till silver.

Före:


Efter:

Det ska dock inte vara det där motivet i den utan nån fin bild på mig och Alex ist.



Resultatet:



Har inte så många foton än men det kommer!


Alla ramar är från Myrornas förutom den lilla längst till vänster.


Sen har jag pysslat ihop några tomtar också!

Före:


Efter:


:)


Det är verkligen helt sjukt kul att pyssla! Måste nog ner på stan imorrn och köpa mer.


Emma var här precis och lämnade min present som jag inte kunde ta med mig hem sist. Blir en träff imorrn också innan hon åker hem på söndag.

Nu kommer Annso förbi snart också! Kul med besök!


*puss*




4 kommentarer:

Kaveh sa...

Men vad sägs om att jag kör ett par bilder på dig och Alex så har flera bilder och rama in ;)

Kram

Anonym sa...

Men ååååååhhhh vilka fina tomtar!!! <3

Sabrin sa...

Va mysigt du gör d :)

Tessan sa...

pysselTORSK ;)
blir sjukt fint