torsdag 6 november 2008

Onsdagskväll...

Igår efter jobbet mötte jag upp Alex och Tessan W så gick vi till Janemars VIP-kväll. Hälsade på Robin, drack lite vin, köpte farsdagpresent till pappsen, ett par örhängen från SNÖ och en mössa från Boomerang. Tessan köpte en vinterjacka och Alex köpte ingenting! Jag hade köpstopp på honom! :) Fast han hittade en sån fin tröjja så jag ville nästan att han skulle köpa den. Men han handlar som en tok den där mannen och så använder han kläderna typ en gång. Men fin var den!

Pappsen får en plånbok från Tiger.. Lite sattsig farsdagpresent kanske men han har hjälp oss så mycket med lägenheten så jag tycker han förtjänar den! Skitsnygg är den!

Efter det gick vi till McDonalds och åt och sen på bio. Såg nya Bond filmen. Den var helt okej. Han är riktigt cool som Bond den där karln! Lite blandning mellan macho och gay.. typ! Tycker ni inte? :) Nu kan jag tyvärr itne jämföra den här filmen med andra Bond filmer då jag inte sett nån annan. Eh.. ja jag veeet! Lite pinsamt att erkänna men så är det iaf! Äh men den var bra. Se den!

Puss!

Inga kommentarer: