måndag 3 november 2008

Min födelsedags fest!

I lördags hade jag min 25-års fest här hemma. Temat var rött och det var så kul att se hur alla (dom flesta) verkligen ansträngt sig för att hitta nåt snyggt rött att ha på sig! Ni ser ju på bilderna hur alla matchade fint :)

Det var jättekul att så många kunde komma också! Och för att inte tala om dom fina presenterna jag fick! Tack allihop!

Vi var här till elva ungefär sen drog vi vidare in till We love house på Gillet. Man kan nog lungt säga att vi höjde stämningen när vi kom dit. Hade bordet mitt på dansgolvet och folk var på riktigt bra humör! Jag och Lovisa blev lite ledsna att dom inte hade några bra stolar att dansa på så vi löste det genom att ställa oss på bordet ist. Fick höra efteråt att bordet varit på god väg att dela sig på mitten medans vi stod där.. Kunde ju ha avslutat kvällen på ett..hm..annorlunda sätt!

Men men kul var det iaf! :)

Tack alla mina underbara vänner för att ni var med och förgyllde min kväll!















































♥♥♥

Inga kommentarer: