söndag 30 november 2008

Red Bull sa jag!

Alltså om jag går till baren och beställer en redbull/vodka varför VARFÖR får jag då power/vodka? Det är ju inte som att jag sa energidryck med vodka! Det är inte samma sak!

Vad är det för snål barchef som beställer in Power till sin bar? Medlemskort på Willys eller? Är det nån som ens gillar Power? Det är ungefär som att beställa en cola och få en fanta. Det är ju inte ens samma färg! För att inte tala om sliskiga Burn. Blä!

Man kan väl iaf säga till. Tyvärr vi har ingen redbull går det bra med äckel-Power?
Nej vet du vad? Det gör det inte!


My precious!

5 kommentarer:

Josefin sa...

haha sjukt irriterande....jag brukar bli galen när jag beställer ramlösa naturell..i ett svep säger jag det..varpå personen på mc donalds lr nån annanstans säger-citron lr naturell?herregud jag sa ju naturell.sen om det inte har ramlösa ska de upplysa kunden om att de har ett annat märke inte ta förgivet att kunden vill ha deras fattiga substitut...grrr visst blir man arg...;)
Kram!

Malin sa...

Ja vad skönt med nån som känner som jag! Det finns ju liksom en anledning till att dom heter olika för det är ju inte samma sak!

Kram gumman!

Fredrik Envier sa...

Nu vet jag inte om det är jag som är lite bakom flötet eller så lever du i det förflutna. Men alla dina inlägg verkar publiceras den 30 november, eller är jag ute och cyklar? Det är enormt förvirrande! Måste vart en händelserik dag den där dagen! :) Kram kram

Malin sa...

Haha ja det hade jag missat! Min blogg har strulat en hel del den senaste tiden, inte gått att publisera inlägg osv så det har väl nåt med det att göra då. Ska genast försöka fixa!

Kram på dig!

Anonym sa...

Jag har någonting i bakhuvet, som säger mig att krogar inte får servera redbull och vodka, för att redbull tar upp alkoholen fortare eller var det nu va -äh, har för mig det bara att det va någon som faktiskt blivit sjuk pga det, och ist sätter man in power, sjukt egentligen med tanke på att dryckerna har samma effekt kan man tycka, smakar och heter lite olika bara. Men jag förstår vad du mena, jag har tänkt på det där jag med, och frågat om det -var bara inte riktigt nykter är jag fick svaret :)