söndag 31 augusti 2008

Mia och Callans avskedsfest

En helt galen kväll! Kom dit strax efter åtta och blev bjuden på champange och snittar.. Massa trevligt folk där, träffade bla en gullig bloggläsare :)

Eftersom Mia har fyllt år så fick hon ett fint läppglans från Lars Wallin av mig och Tessan. Köpte även blommor och Tessan gjorde fina kort till.

Drog vidare till People sen. Där har jag inte varit på väldigt länge. Skitkul hade vi och det var riktigt kul att träffa Jens igen som minst sagt var i gasen ;) Vi röjjde till schlager (säg inte till nån) och drack rosa pantern i mängder! Efter det drog vi vidare till BJ. Därifrån kan jag tyvärr inte berätta så mycket. Minnet har svikit mig.



Söta värdinnan Mia




Jävligt tuffa killar





Mmm det bjöds på oförskämt god kladdkaka också!
Jag och Lovisa var ju inte sena med att hugga in.


Blommorna vi gav dom.


Dom fina korten som Tessan gjort.









Tessan ska ju såklart hänga i DJ-båset.






Kvällen avslutades på Max med Tessan och Måns där jag köpte typ allt på menyn!
Allt friterat iaf....

Fy fan det ser så äckligt ut!




Tack Mia och Cristoffer för en galen kväll!

♥♥♥

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själv!! :)
blev en oförglömlig kväll!! :)
sååå tråkigt att jag missar eran inflyttningsfest.. Får komma och kika hur ni har det när jag kommer hem igen!! :)

Pusss!