torsdag 14 augusti 2008

Dags för förändring

Nu är jag TOKless på mitt löshår! Det är så...långt! Nu betalade jag ju massa pengar för att det skulle bli just långt men nu vill jag ha kortare ist. Måste bara hitta nån som kan ta ur löshåret inom en snar framtid eller nånstans där jag kan köpa medel och ta bort det själv. Vill ha bort det NU!

Ska köpa clip-in eller clip-on vad det nu heter ist.. Som jag kan sätta i när man vill. Känns väldigt onödigt att ha såhär mycket hår när jag står på jobbet. Måste ju gå upp tidigare på morgonen nästan för att fixa till det. Tar lång tid att bara sätta upp det. Men nog tjatat om det nu! Kollade in lite bilder på frisyrer och tycker Nicole Richi är riktigt snygg i sin page på den här bilden..


Men vet inte om jag vågar klippa det sådär kort. Men det lutar åt det så kan jag köpa löshår som är lite längre och sätta i när jag behöver.

Önska att jag hade volym på håret så man kunde se ut såhär..


Riktigt snyggt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har försökt få Måssan att klippa sig som Nicole i just den frisyren efter just den bilden. Så sjukt snyggt!

GÖR DET!!

Fredrik Envier sa...

Haha, tur att du ska på middag med en frisör imorgon så kan du säkert få lite tips! ;)

Anonym sa...

ta bort det med nagelack borttagningsmedel, de funkade på mej iaf...