fredag 22 augusti 2008

Fredag

Jag älskar fredagar! det spelar ingen roll att jag ska jobba hela helgen, fredagar är ändå veckans bästa dag!

Igår var jag ju ledig.. Hämtade ut vårat tv paket och bredband och telefoni. Helt sjukt hur mycket kanaler vi har nu. Och superdupersnabb uppkoppling på nätet. Alex var iväg och klippte sig hos Josephine efter jobbet igår och kom hem med med en snygg frisyr. Han har ju så tjockt hår så hon tunnade ut det en hel del. Dom körde hem honom sen så dom kom in ock tittade på lägenheten också. Söta Josephine tog med sig en flaska löshårbortagningsmedel till mig så nu ska det äntligen bort! Provade att ta bort några igår men behöver hjälp att ta bort dom i bak.

Annars är det inget direkt planerat för helgen... Det är ju premiär för nya Escobar ikväll och We love house på Bryggan. Men jag tror inte det blir nån utgång den här helgen för min del. Om Alex ska ut tänkte jag ringa Annso och höra om hon kan hjälpa mig ta ur löshåret och sen toppa håret lite. Men vi får se...

Annars har jag ju 125 tvkanaler att välja mellan ikväll.

Inga kommentarer: