fredag 8 augusti 2008

Detta eviga regn...





Fredag idag... Det känns kul. Jobbar i helgen... Det känns inte kul. Men det är något med fredagar ändå. Det spelar liksom ingen roll att man jobbar hela helgen man är ändå lite extra glad på nåt sätt. Det känns lite "festligt" även fast man sitter på jobbet hela dagen och inte har några direkta planer för helgen.. Mer än att jobba då. Men det är ju ändå helg..

Och vi gillar helg!

Regnet bara öser ner.. Det gör inte mig nåt. I like the rain! Men jag tänker på dom stackars reggaefestivalen besökare som ligger i nåt väldigt blött tält just nu.. Fan vilken otur! Eller man kanske ska säga: Welcome to Sweden!

Tjejerna skulle träffas ikväll för ett glas och för att träffa Sofia innan hon drar iväg till Italien igen. Får se om jag orkar vara med.. Att dricka vin på nåt bullrigt ställe med fulla människor är inte vad jag känner för idag tyvärr.. (lägg märke till att jag låter som en tant) Men det ska tydligen finnas annan tid innan hon åker som jag kan träffa henne på.. Får se hur jag gör.

Annan viktig information: Jag glömde deo idag... I feel so fresh! Verkligen!


Puss så länge!

Inga kommentarer: