måndag 11 augusti 2008

Hallå...

Då var det måndag igen... En ny fantastiskt vecka! Den här veckan är faktiskt fantastisk för på fredag flyttar vi!! Vi kommer antagligen sova i den här lägenheten i fyra nätter till och sen aldrig mer... Känns konstigt men väldigt VÄLDIGT kul!

Helgen har spenderats på jobbet och i soffan ungefär.. I lördags åt jag vattenmelon och brie och kollade på nån dålig film på tv. Inte så jätte kul men väldigt skönt.

Men tro inte att jag var utvilad igår för det.. Nej nej jag gick runt igår och var tröttare än jag varit på länge! Det var riktigt skumt, kändes som jag inte sovit på en vecka! Jag och Alex gick till favorit restaurangen McDonalds och åt typ allt på menyn sen myste vi hemma...

Ajustde, min vän Nirs från Gotland var in på jobbet igår.. Jag hann aldrig träffa honom när jag var på Gotland det här året så det var riktigt kul att han kom in och sa hej när han hade vägarna förbi!


Nirs och jag /Gotland - 07


Är ledig idag men har en hel del som ska fixas.. Ringa banken och packa t.e.x.!

Bäst att börja nu!

*PUSS*

Inga kommentarer: