tisdag 2 mars 2010

Tisdag



Dagen har innehålligt besök från Tessan och senare av syster, Calle och Sixten. Alltid trevligt när det kommer över lite folk och håller mig sällskap :) Finns ju inte mycket man kan göra i detta skitväder. Deppigt värre!

Gårdagen var däremot lite roligare. Lämnade Hugo hemma hos mamma och gick ut på stan och shoppade. Kännde mig sjukt stressad, sprang typ in och ut i affärerna, ryckte tag i första bästa plagg, provade inte utan köpte direkt. Hoppade över massa butiker också och skyndade mig tillbaks. Kom inte ens ihåg vad jag köpt när jag kom tillbaks. Haha! Tar nog ett tag att vänja sig vara utan honom. Tur mamma och pappa bor på stan iaf så det bara är att springa upp om det skulle vara nåt.

Hittade lite fint iaf:



Linne med nitar: BikBok
Topp med rosett:
H&M
Leggings med skin:
Janemars
Världens bästa under/överlack:
OPI

Allt i vårens härliga färger ;)

4 kommentarer:

Jennifer sa...

Hej...trist med mascaran, man hoppas ju alltid att man ska hitta något som kan trolla;)

Jag och en vän tänkte gå på barnvagnsbio imorn (Farsan kl.11), följ gärna med om du har svårt å hitta på nå kul i det här underbara vädret.

kramar/ Jennifer

Malin sa...

Vad gulligt av dig att fråga... Jag ska faktiskt på bio imorgonkväll så det får räcka med ett biobesök på samma dag. Men tack ändå! Hoppas ni får det skoj! Kram

Jennifer sa...

Haha jamen det förstår jag:)
Vi kommer ju att gå flera gånger så det är bara å säga till ifall du vill komma med, skulle va jättetrevligt.

kram på dig

jannice lindell sa...

Ja,jag tyckte jag såg dig när du gick in mot HM!!!! Då såg jag rätt..