tisdag 16 mars 2010

Svar på frågor del 3

Anonym sa:
Hej, måste du så småningom ta ut dina extentions i håret?
isf, kommer du fortfarande att vara brunett då?
Svar:
Japp dom ska ut snart. Måste bara ta tag i saken och boka tid. Tänkte bli blond nu till våren/sommaren.

Trivs du som mamma?
Svar:
Jag trivs jättebra som mamma. Älskar det!

Hur är det att umgås med dina vänner som inte har barn?
Svar:
Det är precis lika kul som innan! :)

När kommer berättelsen om förlossningen?
Svar:
Den är på G.

Tack för en bra blogg, läser den varje dag!
Tack själv! :)

Anonym sa:
Vart köper du dina jocio produkter?
Svar:
På bangerhead.se

Sofia sa:
Hur tror du/vill du att ditt liv ser ut om 5år? Vad jobbar du med? Är det vad du vill göra efter mammaledigheten också? Ni är en vacker liten familj och din blogg är superbra!!
Svar:
Vad kul att du gillar bloggen! :)
Om 5 år bor vi i en stor fin lägenhet, Hugo är världens lyckligaste barn, jag och Alex planerar bröllop och jag har en liten butik som går riktigt bra. Haha! :) *drömmer*
Jag säljer snygga lampor i en butik som heter Lampaffären men det är inte det jag vill göra efter mammaledigheten. Vi får se vad som händer då. Har inget planerat just nu.


Lisa sa:
Lisa här igen :) Kom på ett par till frågor som vore kul att få svar på. Vad har du gjort sedan studenten? Har du någon eftergymnasial utbildning eller har du bara hoppat runt bland olika jobb? Hur ser du på framtiden? Om du inte har någon högskoleutbildning nu, är det något du vill skaffa dig? :) Till sist: din syster, hon som också har en liten, har hon någon blogg? Vore kul isåfall att läsa om hennes vardag också! :) Kram!

Svar: Jag har inte studerat efter studenten och har väl inga direkta planer på att göra det heller. Men man vet ju aldrig! Jag har bara jobbat sen studenten. Sålt kebab bla. :) Det var faktiskt en sjukt rolig tid i mitt liv!
Min syster har tyvärr ingen blogg.
Kram på dig!

Tusen tack för era frågor! Riktigt kul!
Hoppas ni är nöjda med svaren! :)

*KRAM*

1 kommentar:

Christina sa...

Love your blog!
Would love to see more pictures of you and i`m already excited to see you as a blonde!
Have you been blonde before?
Maybe you would like to show some pictures?
Lovely regards from Germany!!!!