torsdag 4 mars 2010

Bio

Igår tog jag lite "egentid" och gick på bio med Tessan. Vi såg Alice i Underlandet 3D. Den var helt okej. Är ett big fan av Tim Burton... Och Johnny Depp såklart! Har aldrig sett bio i 3D förrut och det var ju typ 100 ggr coolare än jag trott. Så jäkla häftigt! Nu vill jag se alla filmer i 3D :) Saknade dock ihjäl mig efter Hugo och Alex. Så jäkla töntigt egentligen men det kan inte hjälpas, man saknar lillen massor fast man hänger med honom hela dagarna. Men kul ändå att göra nåt annat ibland och träffa sina vänner. Och gott med popcorn! :P


Nacho cheddar-krydda på popcornen är ett måste!



Idag myser jag runt i uppsatt hår och mysig kofta. Var ut en sväng till affären men fy fan det var inge skoj. Jäkla väder! Grrr!

***********

3 kommentarer:

Anonym sa...

ammar du?
hur länge gjorde du det?
hur mkt erkättning äter han/hur ofta?
varför sluta du amma?
skit kul blogg:)
fia

Malin sa...

Jag ammar inte längre.
Jag ammade i ca 3 veckor. Pumpar ur och ger ca 3 mål/dygn nu.
Han äter ca 120 ml ersättning/bröstmjölk varannan timme på dagen ungefär och ca var 4:e timme på natten.
Jag slutade amma för att jag inte tyckte om det.

Kul att du gillar bloggen! :)

Kram

Sandra sa...

Ser alltid lika fräsh ut =)