tisdag 16 mars 2010

Svar på frågor del 1

Anonym sa:
Vad tycker du om att din sambo är ute så mycket i kroglivet?
Gillar du att han spelar skivor här och där om helgerna nu när han blivit pappa?
Tror du att han är trogen?

Svar: Alex är varken ute och festar eller spelar så mycket numera. Han har verkligen dragit ner på det nu. Men självklart ska han fortsätta spela skivor! Han tycker ju att det är jättekul och jag ser det som ett bra tillfälle att umgås med mina vänner när han är borta. Det stör mig inte alls.
Ja jag tror att han är trogen.


Lisa sa:
Tycker det är jättekul att läsa om din lilla familj :) Och din son är ju bara för söt! Han kommer bli en riktig brudmagnet när han blir äldre, haha ;) Nu till frågan: var Hugo planerad? :) Kram!
Svar:
Tack så mycket! Ja Hugo var planerad.
Kram!


Anonym sa:
Vill du bara ha ett barn?
Svar:
Jag vet inte. Vi planerar inte att skaffa en till just nu iaf. Än så länge duger det bra med ett barn. :)


Gassan sa:
När ska vi fika? =)
Svar: Närsomhelst! :) Kom hit nån dag vetja!


Anonym sa:
Hallå! Kul med frågestund..=) Vad är Hugos fullständiga namn? Mvh K
Svar:
Hugo Theodor Alexander Lewerentz.


Anonym sa:
hur länge har du och din kille varit tillsammans? planerar ni att gifta er osv..?
Svar: Vi har varit tillsammans i 3 år ungefär. Jag vill jätte gärna gifta mig med Alex! :)


Anne sa:
Hej! Supermysig blogg måste jag säga och grattis till lillkillen!:)
Undrar vart du har köpt ringen som du har på headern? Den e så fin!
Ha det bra!/Anne

Svar:
Tack! :) Den ringen är köpt på Gina Tricot.


Unni sa:
När ska VI fika? :)
Svar:
Ja du Unnibunni… Jag är ju ledig varje dag nu för tiden så det är bara att ta dig till Uppsala snarast möjliga! *komsi komsi*


Anonym sa:
Vart har du köpt din Rock by Sweden ring?/Carro

Svar:
På frozza.se

Inga kommentarer: