söndag 26 april 2009

Söndag

Idag har vi åkte runt med mamma på IKEA, Plantagen och Gränby Centrum. Har köpt massa saker till lägenheten. Gardiner bla som vi inte hade satt upp än. Blev sjukt bra och ser så mycket mer hemtrevligt ut nu. Sen köpte vi blommlådor till balkongen och blommor till dom. Lite nya orkideér till fönsterna också. Nu är allt vitt och fräscht till sommaren. Känns så skönt att plocka bort allt svart och mörkt.




Nu är vi redo för sommaren!

Ska väcka min man nu som verkar somnat i sovrummet. Det var ett tag sen jag hörde honom. Så ska jag laga lax och potatis till middag. Sen blir det nog Wipeout också.

Hoppas eran helg varit lika grym som min!
Snacka om perfekt helg att vara ledig på!

*puss*

3 kommentarer:

Ylva sa...

Hej!
Var har ni köpt den där vrålsnygga silverkrukan som orkiden står i?
Ha det gott i solen!

Malin sa...

Hej! Den är köpt på Myrra. Jag älskar den! :)

Kram

jannice lindell sa...

snyggt du har i fönsterna!=)