onsdag 8 april 2009

Onödigt vetande

1. är du kär? Ja!!!
2. har du snusat? Jag tror att jag gjort det på fyllan en gång men dom som var där sa att det aldrig hände så... jag vet inte helt enkelt.
3. har du fimpat en cigg på nån annan? Ja fasst aldrig med mening.
4. har du legat i sängen brevid en kille? Ja
5. har du rökt? Japp!
6. har du blivit slagen allvarligt? Nej
7. tar du droger? Nej
9. har du pussat en tjej? Ja
10. hatar du någon? Nää
11. älskar du någon? Älska beskriver det inte tillräckligt
12. har några av dina vänner svikit dig? Oh ja
13. har du djur? Tyvärr inte
14. har du legat brevid en tjej i sängen? Ja
15. hatar du dig själv? Nej verkligen inte
16. gillar du orange? Ja varför inte
17. har du haft sex med en person med samma kön? Kanske...
18. har du nån sjukdom? Nej
19. har du skämt ut dej för den du gillar? Haha japp!
20. har du en gris? Ja Alex heter han
21. har du en plattång? Ja
22. har du en bror? Nej, två små systrar
23. har du sjukt bra humor? Jag älskar den!
24. är du brunett? Nej
25. gillar du att stå i duschen i flera timmar? Nej
26. tycker du om hästar? Ja att titta på
27. har du en hund? Nej
28. har du skilda föräldrar? Nej
29. har du gått på simskola? Ja
30. har du sagt bög till en kille? Ja fast på skämt
31. har du sagt fitta till en tjej? Inte så hon hör...
32. har du fuskat? Säkert
33. har du en teve på ditt rum? Ja
34. har du lunar? Hahaha! Eh.. nej
35. har du MSN? Ja
37. har du bruna ögon? Ja
38. gillar du att fota? Jag älskar att fota!
39. har du sett dig själv brinna? Va? Nej
40. hjälper du dina vänner? Jag försöker iaf
41. gillar du tacos? Oh ja!
42. tycker du att du är söt? Ja ibland
43. har du dansat? Ja jazzdans och balett
44. har du spelat fotboll? Haha ja men det la jag ner jävligt fort!
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? Nej
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? Nej fy vad tråkigt!
47. har du ätit sniglar? Ja Alex tvingade mig en gång.
48. äger du en locktång? Ja
49. gillar du att tugga tuggummi? Ja minst 5 om dagen!
50. borstar du tänderna varje morgon och kväll? Ja om jag inte hinner fylledecka innan
51. gillar du kläder? OM jag gör!!
52. hatar du falska vänner? Det finns fan inget värre!
53. gillar du att räkna matte? Nej verkligen inte
54. älskar du någon nu? Men JA!
55: har du gråtit inför en vän? Ja
56. kan du sjunga? Ja men inge fint
57. har du sett nån dö? Nej
58. säger du vad du vill? För det mesta
59. är du stor? Nej
60. vad är ditt hela namn? Malin Elisabeth Andersson
61. kan du tala spanska ? Nope!
62. är du kortare än 1.60? Nej
63. älskar du sommaren? JA!
64. älskar du vintern? Nej verkligen inte
65. har du mer än 6 par skor ? Ja verkligen
66. brukar du sjunga när du är i duschen? Ibland om det bara är jag hemma
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? Ingen aning
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? Ja mjukisar is the shit!
69. gillar du att städa? Nej men jag gillar när det blir rent
70. gillar du att sova länge? Nej
71. har du vart med om en olycka? Ja
72. är du förvirrad? Mycket
73. har du mer än 6 par byxor? Ja
74. har du förlorat en vän? Ja men inte till döden
75. gillar du att shoppa? Japp!
76. har du varit i paris? Ja
77. gillar du spindlar? Jag HATAR spindlar!
78. klarar du dig själv? Ja det gör jag väll
79. har du lagat mat? Ja
80. är du klantig? Haha aa!
81. har du foppatoffler? Jag dör hellre!
82. har du mer än 20 låtar på din data? Oh ja!
83. sminkar du dig innan jobbet? Ja man vill väl inte skrämma iväg kunderna heller!
84. har du träffat en kändis? Nää ingen värt att nämna
85. har du mer än 7 par nagelack? Ja jag älskar nagellack
86. har du busringt? Ja det har väl alla?
87. har du skällt på din syster? Japp
88. har du en vän som skiter i dig? Det tror jag inte
89. har du velat göra saker men vågar inte? Ja tyvärr
90. sover du med nått gosedjur? Ja om Alex inte är hemma
91. har du åkt nånstans utan att du får? Nej bra övertalningsförmåga kallas det
92. vill du bara bort ibland? Alltid!
93. har du tältat? Ja tyvärr
94. har du brännt dig? Varje gång jag öppnat ugnen
95. har du lekt med levande ljus ? Ja
96. har du lekt anden i glaset? Ja
97. skäms du ibland? Vissa söndagar är lite jobbiga ;)
98. bor du i skåne? Nej
99. gillar du hip hop/rap musik? Ja
100. är du på sista frågan nu? Va?

Inga kommentarer: