onsdag 15 april 2009

Dags att börja träna nu kanske?

I söndags när jag stod i baren på BMB och försökte förgäves hålla humöret uppe och inte ramla ihop som ett lite snöre på golvet (bakis) så kommer det fram en tjej och frågar om jag är gravid!!!
What the f**k??
Haha jag såg ut som ett frågetecken kan jag ju lova!
Mitt svar var: "Det hoppas jag verkligen inte med tanke på så mycket sprit jag drack igår!"
Hon hade sett Alex bilder från Visby och tyckte jag såg gravid ut.
Jag försökte skämta bort det hela med att säga att det bara var korv med mos där inne. Men hon trodde inte på mig.
Skulle ha visat henne min mage som mer gick inåt än utåt just då.

Nä fy fan bättre glädjedödare får man leta länge efter!

Jag tog min drink och gick!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha men herregud!Du ser skitsnygg ut som vanligt och inte alls gravid ut.

My typ sa...

Mycket kalorier i alkohol om du inte visste.

Tessan sa...

hahaha... en del personer borde va portade att vistas bland folk ;)

Unknown sa...

Det är väl inget fel med att se gravid ut? Jag tycker det är fint... kanske inte med en drink i handen visserligen ;)

Malin sa...

Anonym: Tack! <3

My typ: I know! And I like it! :)

Tessan: Exakt!

Alex: Är det fint att se gravid ut fast man inte är det?? Nää nu ljuger du igen!

My typ sa...

Alkohol= många kalorier= gör dej tjock =tjock=ibland gravid= surprise?

Malin sa...

My typ: är det du som kom fram eller? ;) Klart man kan se gravid ut om man är tjock. Det fattar väl jag med. Det roliga med det hela var ju att jag INTE är tjock..

Friday sa...

Nä, du e så slim o fin Malin, inte som en annan nu mera,stånkochstön..
"anonym" va ju bara avis ;)
kram!

Unni sa...

Haha, den där "My typ" verkar väldigt avundsjuk på smäckra fina Malin! :)